Umístění: Úvod > Press > Tiskové zprávy

Kyocera potvrzuje ekologický přístup k tisku

Publikováno: 20.12.2007

Ochrana životního prostředí prostřednictvím vývoje špičkových produktů a využíváním ekologicky šetrných materiálů je jednou z tradic společnosti Kyocera. To potvrdilo opětovné získání německého ekologického označení „Blue Angel“ pro laserové tiskárny FS-2000D, FS-3900D, FS-4000DN a FS-6950DN.

Smyslem označení „Blue Angel“ (Modrý anděl) je minimalizovat dopad škodlivých látek, energetické spotřeby a odpadu na životní prostředí. Pro zajištění ještě větší ochrany byla kritéria pro Modrého anděla od ledna 2007 zpřísněna – týkají se měření chemických emisí, regulace spotřeby elektrické energie a úrovně produkovaného hluku.

Tisková zařízení společnosti Kyocera FS-2000D, FS-3900D, FS-4000DN a FS-6950DN novým požadavkům vyhověla, proto i nadále mohou využívat značku „Blue Angel“. Základem velké ohleduplnosti tiskáren a multifunkčních zařízení Kyocera vůči životnímu prostředí je technologie ECOSYS.

Koncept ECOSYS je založen na třech základních pojmech - EKOnomie, EKOlogie a SYStémovost. Náklady na tisk u ECOSYS zařízení patří k nejnižším ve své třídě. Minimální množství odpadu garantuje neobvykle dlouhá životnost válce a vývojnice, které často vydrží po celou životnost stroje. Válec a vývojnice jsou navíc oddělené od toneru, což umožňuje výměnu pouze tonerového zásobníku. Proto, pokud dojde toner, není nutné měnit vše najednou, jak tomu je zvykem u běžných tiskáren.

Spojení tiskových zařízení Kyocera s označením „Blue Angel“ sahají až do roku 1997 – model FS-1700 byl první tiskárnou na světě, která se tímto ekologickým oceněním mohla honosit. Od té doby získávají Modrého anděla další a další generace tiskových strojů Kyocera.

„Ocenění Blue Angel pro zákazníky znamená, že daný produkt je ekologický a dokázal splnit přísná kritéria. Za posledních 10 let se zatím nestalo, že by zařízení Kyocera tyto podmínky nesplnilo. Naši zákazníci si proto mohou být jisti, že využívají ekologické tiskárny a multifunkční zařízení, šetrné k životnímu prostředí i k jejich peněžence,“ vysvětluje Martin Januš, ředitel společnosti Janus, která značku Kyocera v České republice zastupuje.

O společnosti KYOCERA

Japonský koncern KYOCERA, založený v roce 1959, nyní s ročním obratem v přepočtu přes 218 miliard korun, zaměstnává více než 63 000 lidí po celém světě. Zabývá se mimo jiné vývojem a výrobou elektronických zařízení, informačního vybavení, telekomunikačního vybavení, polovodičů a špičkových keramických komponent a produktů.

Pro další informace neváhejte využít níže uvedené kontakty:

Petr Hacmac
Produktový manažer společnosti JANUS
E-mail:
Tel. +420 222 562 246